Wednesday, October 11, 2006

NL: Waardeloze klantenservice

Dit is mijn eerste post. Ik was zojuist naar een film aan het kijken, opeens geen beeld meer. Geweldig. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met Coditel, en waarschijnlijk ook niet de laatste keer. Maar ik heb het echt gehad met die lui. Ik ben het zat. Ik wil weten hoeveel mensen er zijn die ook problemen hebben. Laat het me weten svp.... laten we hier wat aan doen!

Hun klantenservice is waardeloos. Als je er eenmaal iemand aan de lijn hebt die je taal spreekt, kunnen ze je vaak niet eens helpen. Dit kan toch niet? Ik wil weten hoeveel mensen hier problemen hebben... mail me, ik update de counter van ontevreden klanten zo vaak mogelijk. Stuur me je klachten en ik post ze hier. Stuur deze link naar zo veel mogelijk mensen. Coditel heeft meer dan 140.000 klanten, veel die net als ik problemen hebben maar het nergens kunnen ventileren. Hier kan dat dus wel...

Email: coditel.problemen@gmail.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home